Известие

Collapse
No announcement yet.

Engine Check проблем Алфа 156 1.6ts

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Engine Check проблем Алфа 156 1.6ts

    Здравейте колеги,
    Най накрая се сдобих с Алфа
    И почнаха въпросите

    Колата я диагностицираха - имаше една записана грешка на дебитометър , изчистиха я , провериха го , казаха че бил сменян и бил нов т.н. и нямало да имам проблеми с него. Други грешки не бяха открити.

    Обаче като я "изпъна" до около 7000 оборота и чека светва , като след известно време изгасва. При други обстоятелства не свети, само ако стигна в червеното.
    Това нормално ли е?

    Колата е 156-ца 1,6тс 2001-ва година 120к.с.

    Благодаря предварително и се извинявам , ако дублирам тема...
    Last edited by cyberhill; d.m.y г., 19:51.

  • #2
    Ако изгасва след като изгасиш и запалиш отново, или след няколко такива цикъла, мога наизуст да ти кажа че е детонационния датчик, симптомите са подобни, но това ти го казвам седнал на диванче, гледайки новините, ей така между другото, може да е друго......имах такъв случай една 1.8 го правеше като закова 5к обм.....после изчезва, като никаква промяна в поведението на колата няма.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      След като достигна към 7000об. светва , след няколко паления и загасвания на колата изчезва , до следващото форсиране... Промяна в поведението няма никакво наистина.
      За какво служи този датчик ? Неотложно ли трябва да се сменя ?
      http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 това ли е ?

      Comment


      • #4
        Мне, това е датчика дето дреме между двата разпределителни вала - детонационния датчик е лепнат от задната страна на двигателя, на 1.8 и двойките мисля че му е бял конектора с който е вързан, чесно казано при 1.6 мога да те объркам, нямал съм поглед върху тях, иди на диагностика, записва грешка във екуто със сигурност това, и не бързай да сменяш всичко което някой в някой форум ти каже че е възможно да е повредено.......иди някъде на диагностика, ако излезе грешка в екуто, виж дали е knock sensor, и чак тогава........
        ей това е сензора долу....
        Attached Files
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          ECU-то беше записало грешка в дебитометъра, никъде другаде.... Но явно трябва да ида пак да видят....

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
            Със сигурност не е това датчика за който иде реч. Още повече както каза Ферариста дигнозата е на пред чашка почти.
            Отиваш на диагностика и гледате реалните стойности при 7000 оборота и нагоре. Най-добре отваш докато свети чека.
            Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
            Skype: nmilev64

            Comment


            • #7
              OK. To това е ясно , че ще се ходи пак , на кафе и боб не става
              Но примерно на X-Trail-a пише в книжката, че engine check-a светва като предопреждение при високи обороти... та за това реших да се допитам до имащи опит с Алфи

              Благодаря за съветите.

              Comment


              • #8
                Кой ще черпи кола и картофки ако се окаже тръгнала си ламбда сонда?

                Comment


                • #9
                  Аз.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                    Но примерно на X-Trail-a пише в книжката, че engine check-a светва като предопреждение при високи обороти... та за това реших да се допитам до имащи опит с Алфи
                    Аз съм със същия мотор и чека не светва дори и при задействане на ограничителя по обороти. Вярно, че от скоро я имам но ако светеше по обороти моята изобщо нямаше да изгасне тези дни
                    Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
                    Skype: nmilev64

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Аз.....
                      Ами кажи къде и кога

                      Comment


                      • #12
                        Добре де,ама защо не изписва грешка в ламбда сонда или детонацонен ?
                        А като я карам нормално до към 5-6000 никакъв проблем...
                        То ако изключим лампта и след 6000 няма проблем

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                          Добре де,ама защо не изписва грешка в ламбда сонда или детонацонен ?
                          А като я карам нормално до към 5-6000 никакъв проблем...
                          То ако изключим лампта и след 6000 няма проблем
                          Доколкото ти видях хронологията, са ти изчистили грешка от дебитом, може тая да не е била записана(ако е такава)........преди да идеш на диагност ръчни я до 7к обм и виж какво ще излезе - и ни дръж в течение че има бира и картофи заложени......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14


                            Маса умници се изказаха тука. Ама до един дол дренки всичките.

                            От ламбда сонда чек не светва! Първто това да Ви кажа. Второ от детонационни сензор също чек няма да видите.

                            Трябва диагностика в момента на шофиране и да се види кое не е наред. Аман от форумни диагнотики тука.

                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Второ от детонационни сензор също чек няма да видите.
                              Свети свети......виждал съм....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X